GY.I.K.
Gy.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
Igyekeztünk Nektek összeszedni a leggyakrabban kapott kérdéseket, hogy ezzel segítsünk még a vásárlás előtt.
- Szeretnék rendelni, de csak 1 terméket. Le kell adnom rendelést?
Igen. Arra szeretnénk kérni, hogy mindenképp adj le egy rendelést a webáruházunkon keresztül. Erre azért is van szükség, mert így létrejön közöttünk egy szerződés, melyben elfogadod az ÁSzF-et.
- Nálatok tényleg minden készleten van?
Igen! Valós, naprakész raktárkészlettel dolgozunk, így ha valamelyik terméknél azt látod, hogy „RAKTÁRON”, akkor az a raktárunkban van, és akár aznap szállítható. Ha egy terméknél a „Nincs raktáron” felirat fogad, akkor az a termék jelen pillanatban nincsen készleten. A termékeknél kiszámíthatatlan, hogy pontosan mikor lesz újra elérhető.
- Mikor érkezik meg a rendelésem? Futárszolgálattal rendeltem.
Ha webáruházunkban az adott munkanapon 12 óráig rendelsz HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL, akkor azt a DPD Futárszolgálat vagy a FoxPost futárszolgálat 1 munkanap alatt kézbesíti. Amennyiben csomagpontra kérted a rendelésed, úgy azt szintén 1 munkanap alatt kézbesítik a Futárszolgálat munkatársai, az általad megjelölt Csomagpontra vagy csomagautomatába. Ha kérdésed volna a csomagoddal kapcsolatban, az alábbi elérhetőségeken tudsz egyeztetni az ügyfélszolgálatokkal:
Telefon: (+36 1) 501 62 62
Foxpost: https://foxpost.hu/csomagatvetel
- Mi a rendelési azonosítóm?
A rendelésed egyedi azonosítóját több helyen is megtalálod. Ha regisztráltál és belépsz a fiókodba, akkor a MEGRENDELÉSEK lapfül alatt megtalálod az AZONOSÍTÓ oszlopban. Ha regisztráltál, ha nem, a visszaigazoló emailben 2 helyen is megtalálhatod a megrendelésed számát. Először a tárgyban, másodszor pedig a MEGRENDELÉS ADATOK alatt.
- Nem kaptam visszaigazolást. Érvényes a rendelésem?
Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk, minden vásárlónak. Ha nem kapod meg ezt az emailt, akkor valószínűleg a SPAM mappában landolt az email, vagy hibásan adtad meg email címed. Ilyen esetekben tudunk segíteni, keress minket nyugodtan vevőszolgálati elérhetőségeink egyikén!
- Véletlenül rossz szállítási címet adtam meg. Tudunk ezen változtatni?
Természetesen. Ilyen esetekben tudunk segíteni, keress minket nyugodtan vevőszolgálati elérhetőségeink egyikén!
- Módosítani szeretnék a rendelésemen. Megoldható?
Igen! Arra szeretnénk kérni, hogy írj nekünk egy emailt a rendelésszámoddal feltüntetve, és a cserélni vagy hozzáadni kívánt termék megjelölésével, de telefonon is szívesen segítünk.
- Törölni szeretném a rendelésem. Mi a teendőm?
Arra kérünk, hogy vevőszolgálati elérhetőségeink egyikén vedd fel velünk a kapcsolatot. Emailben a rendelésed számát add meg. Ha már kártyával kiegyenlítetted az összeget, akkor vissza fogjuk téríteni a kártyádra, utalás esetén pedig kérni fogunk tőled egy bankszámlaszámot.
- Szeretnék elállni a rendelésemtől. Hogyan tudok elállni?
Amennyiben a vásárlástól kívánsz elállni - 14 munkanapon belül - küldd el emailben a kitöltött elállási nyilatkozatot. Az elállási nyilatkozatot letöltheted ITT. Kérünk, hogy az emailben tüntesd fel a bankszámlaszámodat is. Az alábbi címre küldd vissza részünkre a terméke(ke)t: 1107 Budapest, Jegenye utca 30/3. Ha megkaptuk a terméke(ke)t, 14 nap áll rendelkezésünkre visszautalni az összeget.
- Honnan tudom, hogy pontosan milyen készülékem van?
Ezt az információt vagy a termék dobozán, vagy a BEÁLLÍTÁSOKBAN találhatjuk meg. Fontos, hogy pontosan tudjuk készülékünk típusát, így kizárható az esetleges hibás rendelés.
- Nincs meg a számla.
A számlákat online számlázóval állítjuk ki, amit automatikusan küld is a rendszer a címzettnek. Előfordulhat, hogy a SPAM mappában landolt, vagy egy hibásan megadott email cím miatt visszapattant. Vedd fel velünk a kapcsolatot vevőszolgálati elérhetőségeink egyikén, és manuálisan fogjuk neked kiküldeni a számlat.
- Van lehetőség személyes átvételre?
Sajnos nincs, egyik feltüntetett címen sem tudunk személyesen fogadni vásárlókat.
- Hogyan rakjam fel a kijelzővédő fóliát?
Erről készítettünk egy videót, és egy cikket is, amit az alábbi linken elérsz. Kattints IDE.
- Sérülten érkezett a doboz/termék. Mi a teendő?
Nagyon sajnáljuk, ha ilyen problémával találkozol! Abban az esetben, ha a dobozon külsérelmi nyomot találsz, nyugodtan vedd át, csak előtte kérj a futártól kárjegyzőkönyvet! Ha maga a termék sérült, keress fel minket vevőszolgálati elérhetőségeink egyikén.
- Garanciális ügyintézés
A műszaki termékeket a jótállás, illetve garancia miatt csomagként vissza kell küldeni, hogy a szerviz bevizsgálhassa a panaszod. Mivel a termék hibátlanul működött, amikor átvette, így bevizsgálás szükséges ahhoz, hogy a hiba okát pontosan meg tudjuk állapítani.
Amennyiben beázás, a vezeték szakadása, burkolati vagy egyéb külső sérülés miatt keletkezett a probléma, úgy a garanciáját automatikusan elveszíti.
Más, a gyártó miatti műszaki hiba esetén azonnal cseréljük a terméket.
A visszaküldési címünk: Uptoyou 2022 Kft. 1107 Budapest, Jegenye u. 30/3.